معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از فراهم شدن مقدمات راه اندازی رشته اسکی روی برف در کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۵۴۶۳۸۶
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶ 01 January 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،جلال عزیزی  به موقعیت توپوگرافی و کوهستانی بودن استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: از آنجایی که برخی از کوه‌های استان در اکثر فصول سال پوشیده از برف هستند، می‌توان از آنها به عنوان یک ظرفیت برای راه اندازی ورزش اسکی استفاده کرد.

وی از تلاش برای راه اندازی ورزش های زمستانی در کرمانشاه خبر داد و افزود: کوه سفید در جنوب شهرکرمانشاه، کوه های اورامانات و نیز کوه‌های شهرستان سنقر از جمله پتانسیل های استان برای راه اندازی رشته اسکی روی برف هستند.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با بیان اینکه مقدمات و مذاکراتی را برای راه اندازی این رشته در کرمانشاه انجام داده‌ایم، گفت: منتظر مناسب شدن شرایط آب وهوایی هستیم تا بخش خصوصی و جمعی از افراد علاقمند که اعلام آمادگی کرده‌اند، برای اجرایی شدن کار وارد شوند.

وی تصریح کرد: ما زمینه را برای بخش خصوصی و این افراد فراهم می کنیم و سرمایه گذاری و تهیه امکانات از جانب خود آنان خواهد بود.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار